شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
اهمیت اجماع المواکب الاربعینیه الحسینیه ضد الصهاینه لانتصار ا‌لغزه فی فلسطین
شوشان ـ  دکتر حمید خادم مسجدی :

درسی که از  شهادت امام حسین علیه السلام  گرفته می‌شود،  ظلم ستیزی است و از آن حادثه، نهضت های مختلفی شکل گرفته و می گیرد...
 در زمان حاضر از این رخداد و نیروی عظیم بین المللی مشایه اربعین با شعار ( حب الحسین یجمعنا) چه بهره ای برده ایم؟ آیا برنامه ای برای هماهنگ کردن مواکب و تشکیل (جمهور الحسین علیه السلام ) برای خونخواهی خون های ریخته شده صورت گرفته؟ مختار گونه رسانه های کشورهای مختلف را چه کسی برای رسیدن به یک هدف بزرگ راهنمایی و هدایت می کند که همدل و همصدا از مردم بی دفاع فلسطین حمایت و پوشش خبری دهند تا حق مردم مظلوم و شجاع غزه و فلسطین  گرفته شود، همانطور که آمریکا به کمک ژنرال هایش در حال هماهنگ کردن ائتلاف باطل منطقه ای ضد ایران برای بازدارندگی ازخونخواهی شهید اسماعیل هنیه است. مسئولین ایران و سایر کشورها از پتانسیل مواکب حسینی در عمل چه کاری را به پیش برده اند؟
آیا مواکب ایرانی برای هماهنگ کردن نیروی عظیم مردمی و بعضا دولتی کشورهای مختلف در عمل گامی برای تشکیل  (جمهور الحسین یا لشکر حسین (ع)) به جهت نجات مردم مظلوم فلسطین برداشته اند؟
 با توجه به نزدیک بودن موسم، اربعین حسینی بهترین موقعیت رسیدن به اهداف بین المللی بعد از حج می باشد البته با توجه به موقعیت جغرافیایی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
که با وجود اعلام نفرت و انزجار جهانی از ظلم صهیونیسم و  روحیه ملت‌های مختلف و آمادگی آن ها برای تشکیل نهضتی ضد صهیونیسم، به نظر می رسد که با درایت، مدیریت و هدایت تشکیل نیروی موکبی حسینی بین المللی با کمک کشورهای مختلف  قبل از بیگانگان برنامه ریزی شود تا گوی سبقت را از دشمن بربایند.
که ان شاءالله با دیدن هیبت و شکوه اتحاد مسلمانان و با کمک دیپلماسی منطقه ای، بتوانیم از نسل کشی فلسطینیان توسط صهیونیست ها جلوگیری کنیم _چرا که هدف دراز مدت آنها فقط فلسطین نیست!!! بلکه گسترش قلمرو خود به سایر کشورهای مسلمان همانند: لبنان و ... هست_ که بایستی توسط نیروی مردمی موحد حسینی جلوی این گستاخی ها گرفته شود.
دیر بجنبید دیگر ملامت کارساز نیست!!!

ما کان لله ینموا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار